Jaký reklamní textil je nejčastější

Asi nikdo nebude pochybovat o tom, že propagace je jedním ze základních kamenů úspěchu každé firmy. Avšak ačkoliv si většina z nás pod tímto termínem představí obvykle pouze televizní reklamu, není to tak docela pravda. Ve skutečnosti může mít mnoho podob a propracovaná marketingová strategie skutečně obvykle využívá více propagačních zdrojů.

A jaké zdroje to jsou? Kromě již zmíněné televize se jedná například o tisk, rozhlas, internet a další. Samostatnou kapitolou jsou potom nejrůznější akce, na které se potenciální zákazníci osobně dostavují. Obvykle se uspořádávají například při otevření nové prodejny, nebo při výročí vstupu firmy na trh dané země.

ksiltovka1

Na takovýchto akcích bývá zvykem rozdávání nejrůznějších propagačních předmětů. Mezi nimi samozřejmě nechybí ani reklamní textil, a ačkoliv například propisy či klíčenky jsou, vzhledem k nižším nákladům na výrobu, mnohem častější, i on má své místo. Co všechno zahrnuje?

Nejtypičtějšími jsou zde kšiltovky, trička či mikiny. Jejich cílem je samozřejmě propagace dané firmy, a to tím, že je obdarovaný bude nosit veřejně a kolemjdoucí onen nápis uvidí. Avšak který typ je rozdáván nejčastěji?

ksiltovka2

Zde rozhodně vyhrávají kšiltovky, a to hned z několika důvodů. V první řadě je jejich výroba nejlevnější, což je samozřejmě velké plus. Koneckonců každá firma chce co možná nejvíc snížit své náklady, a to platí i o nákladech na propagaci.

Dále je zde fakt, že se nemusí řešit velikosti. Ostatní oblečení musí mít správnou velikost, aby jej daný člověk mohl nosit, u kšiltovky to však neplatí. To samozřejmě umožňuje dát ji více lidem, neboť když například objednáte trička určité velikosti, přičemž vám tam člověk, který onu velikost má, nepřijde, pak jste efektivně vyhodili peníze oknem.

V neposlední řadě je tu pak fakt, že jsou lidé tento kus reklamního oděvu nejvíce nosit. Navíc jej lze nosit po většinu roku, na rozdíl od trička nebo mikiny, které lze mít veřejně jen v určitém ročním období.

Avšak přestože je tento způsob propagace účinný, není pochyb o tom, že televizní reklama je stále nejúčinnější.